70 درصد واحدهای مسکونی شهرستان طارم مقاوم سازی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 شهريور 1397
بازدید : 202
نویسنده : افزیر

 

زنجان- ایرنا- رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم گفت: با اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی، 65 درصد واحدهای مسکونی روستایی و 75 درصد واحدهای مسکونی شهری و در مجموع 70 درصد واحدهای مسکونی شهرستان طارم تاکنون مقاوم سازی شده است.

 

به گزارش ایرنا، بهنام ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طی هفته دولت امسال 270 واحد مسکونی با اعتبار 48 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان طارم به بهره برداری رسید.
ابراهیمی در ادامه افزود: جهت بهره برداری از این 270 واحد مسکونی، در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی و تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، تسهیلاتی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله تا سقف 180 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان طارم، محل تامین اعتبار احداث و افتتاح این تعداد واحد مسکونی را از اعتبارات سال 96 عنوان کرد و گفت: ادامه اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری در طارم از برنامه ها و اهداف اصلی این اداره می باشد.
ابراهیمی در خصوص برنامه های این اداره در سال 97 خاطرنشان کرد: سال 97 در مرحله اول 53 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن برای تعداد 214 واحد مسکونی با مبلغ تسهیلات 250 میلیون ریال برای هر واحد تامین اعتبار شده که پرونده تعدادی از متقاضیان در سال جدید تکمیل شده و در مرحله ارسال به بانک ها می باشد.
ابراهیمی از افزایش اعتبارات طرح ویژه مسکن در سال 97 خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با پیگیری ها و برنامه ریزی های دقیق این اعتبارات به یک هزار میلیارد ریال برای 350 واحد در سال جاری افزایش یابد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استان‌های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است. 

منبع : ایرنا 





:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com